Rigoletta
Moderadorb
Novell
Missatges: 135
|
 |
« el: 14 de Maig de 2012, 17:46:20 » |
|
Quellegistes!Ja estem escalfant motors per la propera lectura compartida! Aquesta lectura és ben especial! Per primera vegada, farem una lectura compartida entre Boli i Ploma!  Què us sembla?  Ja sabeu que aquest any, La plaça del Diamant fa 50 anys que va ser publicada per primera vegada i des del QL volem celebrar-ho de la millor manera que sabem fer: llegint! La plaça del Diamant és un llibre que ha agrada a joves i no tan joves, és per això que els quellegistes del Ploma s’animen a llegir-lo (alguns el re-llegeixen!) sota les directrius de la moderadora Marina Espasa. És una oportunitat única per endinsar-nos en el món de la Rodoreda i si encara no heu llegit La Plaça del Diamant, és una ocasió ben especial per fer-ho! Qui s’anima? Anem fent llista de Bolis que s’apunten? Per anar fent boca... Aquí deixo l’enllaç del llibre a la BibliotecaEns llegim, Rigoletta
|
Nodreix l'amor de pensaments i absència, i així traurà meravellosa flor.
Joan Maragall
|
|
|
|
mgar10
|
 |
« Resposta #1 el: 15 de Maig de 2012, 13:51:18 » |
|
Jo!!! Aquest no hi ha problema, el tinc a casa! 
|
Tots els llibres del món han de tenir un premi tan sols per existir, per aquesta raó algú els ha de llegir i no deixar-los morir. Aquesta és la raó de la nostra existència, la dels lectors.
|
|
|
Ariadna329
Juvenil
Novell
Missatges: 61
-Una pregunta senzilla, una resposta senzilla, t'estimes la Gwendolyn? [...] -Si. (Blau Safir)
|
 |
« Resposta #2 el: 15 de Maig de 2012, 19:55:41 » |
|
Jo també m'hi apunto!!! Ja tinc el llibre, era de la meva mare 
|
|
|
|
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2012, 20:21:08 per Ariadna329 »
|
En línia
|
-Vaig aprendre que, quan perds el nord per algú que no et correspondrà, el millor favor que poden fer és tancar-te la porta als nassos. No hi ha res que faci més mal en aquests casos que una mica d'esperança, perque amb l'esperança s'obre una ferida que no para de supurar.(La gramàtica de l'amor)
|
|
|
lletraescrita
Juvenil
Gat vell

Missatges: 1056
Una habitació sense llibres és com un cos sense vida.
|
 |
« Resposta #3 el: 15 de Maig de 2012, 21:25:55 » |
|
Jo m'hi apunto SI o SI! Per quan hem de tenir el llibre?
|
Aquest deu ser el secret: si desitjes que les coses tornin a ser com eren, només has d'aixecar el cap i mirar el cel.
Si no desperto - Lauren Oliver
|
|
|
Ba
Juvenil
Destre

Missatges: 720
|
 |
« Resposta #4 el: 15 de Maig de 2012, 22:10:21 » |
|
Intentaré aconseguir el llibre, aquest segur que és a la biblioteca
|
|
|
|
|
Admina
Administrador
Gat vell

Missatges: 1490
|
 |
« Resposta #5 el: 16 de Maig de 2012, 08:44:43 » |
|
Ja som una bona pila!!
Ploma Carla, Gioconda, jgonzalez, Quimet, Margalovi, lafilladelpastisser, TRACS, vainte, Rosor, viu i llegeix, vemalfe, jana, gerardlo, Munat
Boli Mgar10, Ariadna329, lletraescrita, Ba
A veure si s'hi apunta algú més! De fet comencem divendres però només per fer les presentacions. Dilluns començarà pròpiament la lectura!
Ens ho passarem molt bé! Serà... diferent!
|
|
|
|
|
|
mgar10
|
 |
« Resposta #6 el: 16 de Maig de 2012, 09:18:57 » |
|
|
Tots els llibres del món han de tenir un premi tan sols per existir, per aquesta raó algú els ha de llegir i no deixar-los morir. Aquesta és la raó de la nostra existència, la dels lectors.
|
|
|
gavina
Juvenil
Gat vell

Missatges: 2074
És millor ser rei del teu silenci que esclau de les teves paraules - W. Shakespeare
|
 |
« Resposta #7 el: 16 de Maig de 2012, 15:42:24 » |
|
Jo sí que m'hi apunto! I aquesta sí que va de debò!  Perquè aquesta vegada sí que he aconseguit el llibre!
|
Intentem trobar raons per prohibir-nos estimar, per por de patir, per por que un dia ens abandonin. Malgrat tot, ens estimem la vida, tot i saber que un dia també ens deixarà. Totes les coses que no ens vam dir - Marc Levy
|
|
|
Rigoletta
Moderadorb
Novell
|
 |
« Resposta #8 el: 16 de Maig de 2012, 16:15:03 » |
|
Ploma Carla, Gioconda, jgonzalez, Quimet, Margalovi, lafilladelpastisser, TRACS, vainte, Rosor, viu i llegeix, vemalfe, jana, gerardlo, Munat
Boli Mgar10, Ariadna329, lletraescrita, Ba, Gavina
Qui més s'apunta? Jo també la llegiré!  Rigoletta
|
Joan Maragall
|
|
|
Maraygavi
Juvenil
Avesat

Missatges: 950
|
 |
« Resposta #9 el: 16 de Maig de 2012, 19:13:51 » |
|
Ara ja el tinc. Ja ho puc dir: M'hi apunto! 
|
Comienza tu día con una sonrisa y verás lo divertido que es ir por ahí desentonando con todo el mundo.
|
|
|
lenok
Juvenil
Gat vell

Missatges: 3288
We will ever remember you, Steve. Enjoy your iClouds.
|
 |
« Resposta #10 el: 16 de Maig de 2012, 19:58:21 » |
|
Jo també m'hi apunto!!!! Segur que serà molt.... No sé. No m'ho perdré! (ara sí, l'hauré d'anar a buscar a la biblioteca)
|
|
|
|
Rigoletta
Moderadorb
Novell
|
 |
« Resposta #11 el: Avui a les 08:57:49 » |
|
Boli Mgar10, Ariadna329, lletraescrita, Ba, Gavina, Maraygavi, Lenok
Molt bé! Cada vegada més Bolis! 
|
Joan Maragall
|
|
|
|